вторник, 17 декабря 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія

Під час 4 модуля ми обговорювали приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-
сервісів для спільної роботи із документами, обговорювали у парах створені Основні запитання, обговорювали разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання, створювали перший варіант плану оцінювання, створювали засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів, удосконалювали цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів, створювали презентацію основних ідей навчальної теми, переглядали План вивчення теми та внесуть до нього зміни, осмислювали те, чому ми навчилися в цьому модулі.
Розглядали такі практичні запитання:
1. Як я можу спланувати формуюче оцінювання, що дозволяє дізнатися про навчальні потреби учнів?
2.Як в умовах особистісно-орієнтованого навчання мені спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проектів?

Комментариев нет:

Отправить комментарий